MFS109’s 和訳

MY FIRST STORYの和訳をしています。転載不可

Fake 和訳

I will repeat the same mistake

(僕は同じ間違いを繰り返すよ)
I know, but I can't help myself

(僕は知っているけど僕は自分を抑えられない)
Tell me what should I do from now on!

(これから僕はどうしたらいいのか教えろ)

 

There's nothing more to ask in this relationship from you

(これ以上君からこの関係性に聞くことはない)
So just this moment that is all 

(たった今が全てだから)

for now

(今のところは)

 

I freak in my bed!

(僕はベッドで興奮する)
Just you are my pet!

(君はただの僕のペットだ)
Are you ready?so come on!!

(準備はいい?さあ来い!)
Once you party with us

(一度君は僕達とどんちゃん騒ぎをすれば)
You're all up on me

(君は僕にイチャつくけど) 

 

But don't mistaken for that,

(間違えられない)
There is no future ahead

(これから先に未来はないという理由で)
Don't come closer,

(近付くな)
Cuz this is the end line for you

(ここが君の為のエンドラインだから)

 

We are just keeping this relationship

(僕達はこの関係性をただ続けているだけだ)
All I want is to release myself

(僕が望んでいるのは自分自身を解放することだけだ)
If I only can be in this relation

(もし僕がこの関係にしかなれないなら)
I'm still who I am, oh yeah!

(僕は僕のままだ)
Tonight's the only night!!

(今夜は今夜しかない)

 

Althought it was not my plan to

(それは僕の計画ではなかったけど)
I can't give your desire!!

(僕は君の欲望を与えれない)
You know it in your heart without saying it out,right?

(君は声に出さなくても君の心の中ではそれを知ってるよね?)

 

I freak in my bed

(僕はベッドで興奮する)
Just you are my pet!

(君はただの僕のペットだ)
Are you ready?so come on!!

(準備はいい?さあ来い!)
Once you party with us

(一度君は僕達とどんちゃん騒ぎをすれば)
You're all up on me

(君は僕にイチャつくけど) 

 

But don't mistaken for that,

(間違えられない)
There is no future ahead

(これから先に未来はないという理由で)
So don't come any closer,

(だから少しも近付くな)
Cuz this is the end line for you

(ここが君の為のエンドラインだから)

 

I will do what I want to do

(僕がやりたいことをするよ)
I will do what I want to do

(僕がやりたいことをするよ)

 

Just this one night .Only tonight

(この一晩だけ 今夜だけ)

 

When I see your face

(僕が君の顔を見る時)
I don't feel nothing!!

(僕は何も感じない)
I don't care if shit are said to me!

(君が僕に言わされても構わない)

We are just keeping this relationship

(僕達はこの関係性をただ続けているだけだ)
All I want is to release myself

(僕が望んでいるのは自分自身を解放することだけだ)
If I only can be in this relation

(もし僕がこの関係にしかなれないなら)
I'm still who I am, oh yeah!

(僕は僕のままだ)
Tonight's the only night!!

(今夜は今夜しかない)

 

 

can't help oneself
自分を抑えられない

 

「What should I do ?」(どうしたらいい?)

 

from now on
これからずっと、今後は

 

just this moment
たった今

 

Nothing more

これ以上〜ない

 

all up on someone」

いちゃつくこと

 

once

[接]1度[いったん]…すれば(必ず),…するやいなや

 

for that
〔that以下〕という理由で

 

come closer
近づく

 

say out
(他)
1〈言葉などを〉声に出す,発する
2〈秘密などを〉隠さずに言う,公にする

 

in one's heart
心ひそかに、心の中[奥底]で(は)、内心は、本音では

 

I don’t care if...   =  〜ても構わない。